25.04.2018.
Naprawa notebooków PDF Drukuj Email
Spis treści
Naprawa notebooków
Rodzaje napraw
Eksploatacja notebooków

Naprawa notebooków

Firma HARD SYSTEM specjalizuje się w pogwarancyjnych naprawach wszystkich znanych i renomowanych producentów notebooków.

Image

Wystarczy zgłosić usterkę oraz zamiar przesłania notebooka telefonicznie: +48 513-322-708 lub za pomocą poczty e-mail: serwis@hardsystem.pl, a bezzwłocznie poinformujemy Państwa jak najlepiej opisać, zabezpieczyć i przesłać uszkodzonego notebooka. Szczegóły dotyczące wysyłki podane są również na naszej stronie internetowej w menu WYSYŁKA.

Wraz z notebook-iem należy wysłać odpowiedni formularz znajdujący się w menu FORMULARZE.

W przypadku kontaktu e-mail prosimy pamiętać o podaniu producenta oraz modelu notebook-a, jak również dokładnego opisu usterki.

Automatycznie w chwili przyjęcia notebook-a jest on wpisywany do naszej bazy serwisowej i otrzymuje unikatowy nr zlecenia, dzięki czemu w każdej chwili można uzyskać informacje dotyczącą przebiegu naprawy.
W terminie od 1 do 3 dni roboczych otrzymają Państwo informacje co jest uszkodzone i jaki jest przewidywany koszt całkowitej naprawy. To do Państwa należy wówczas decyzja, czy notebook zostanie naprawiony w naszym serwisie, czy też nie.
Naprawy z ingerencją w elektronikę realizujemy przeważnie od 1 do 7 dni roboczych, termin uzależniony on jest od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności elementów zamiennych.
W przypadku braku możliwości naprawy zaproponujemy element używany lub nowy objęty gwarancją.

Natomiast w przypadku rezygnacji z naprawy należy pokryć jedynie
koszt diagnozy w kwocie 40zł brutto
.

PROCES NAPRAWY MOŻNA PODZIELIĆ NA POSZCZEGÓLNE ETAPY:

  • Przyjęcie - następuje wówczas sprawdzenie otrzymanej przesyłki, ocena wizualna stanu technicznego oraz wprowadzenie do bazy serwisowej zawierającej wszelkie niezbędne informacje, jak również otrzymuje unikatowy nr zlecenia.
  • Diagnostyka - wykonywana jest szczegółowa analiza urządzenia w celu uzyskania informacji o rodzaju uszkodzenia, jak również wstępna diagnoza, który z podzespołów czy elementów jest uszkodzony (proces ten odbywa się na wyspecjalizowanych stanowiskach serwisowo-diagnostycznych).
  • Wycena - dokonujemy wstępnej wyceny kosztów związanych z zakupem uszkodzonych elementów oraz kosztów usługi serwisowej związanej z napraw oraz testami.
  • Naprawa - urządzenie wraz z diagnozą wstępną, trafia na odpowiednie stanowisko naprawcze, w zależności od rodzaju usterki określonej w diagnozie (w najprostszych przypadkach jest to stanowisko zajmujące się wymianą podzespołów, a w najtrudniejszych stanowisko do montażu i demontażu elementów SMD/BGA, gdzie jest wymieniany uszkodzony element elektroniczny). Na etapie tym następuje usunięcie usterki.
  • Test - mający na celu potwierdzenie, czy urządzenie jest sprawne po wykonanej naprawie. W tym celu używane są odpowiednie programy testujące, sprawdzające poprawność działania. Bez względu na rodzaj usterki która została usunięta wykonujemy również testy pozostałych podzespołów.
  • Wysyłka - ostatnim etapem jest sporządzenie informacji o naprawianej usterce i przekazanie jej wraz z urządzeniem do zleceniodawcy naprawy. W przypadku wysyłki kurierskiej urządzenie jest starannie pakowane w odpowiednie opakowanie wraz z wypełniaczami. Forma przekazania zależy od deklaracji użytkownika, którą złożył w pierwszym etapie.

Posiadasz uszkodzonego notebooka?
Zadzwoń: +48 513-322-708 lub wyślij e-mail: serwis@hardsystem.pl


 
zakres-uslug.jpg
Menu główne
START
O FIRMIE
USŁUGI
:: Naprawa notebooków
:: Naprawa monitorów
:: Odzyskiwanie danych
:: Regeneracja baterii
OPISY NAPRAW
OBSŁUGA FIRM
CENNIK
GWARANCJA
FORMULARZE
WYSYŁKA
KONTAKT
Punkt przyjęcia
Aktualny czas
Sonda
Jakiego producenta laptopów polecasz ?
 
Gościmy
© 2006-2017 ..:: HARD SYSTEM ::..
Naprawa notebooków | Naprawa monitorów LCD | Regeneracja baterii do notebooków | Odzyskiwanie danych

administrator: Adam Kałwiński