25.07.2017.
Naprawa monitorów PDF Drukuj Email

Naprawa monitorów

Naprawiamy monitory LCD wszystkich markowych firm.

Naprawiamy monitory LCD w których najczęstszą przyczyną uszkodzeń jest brak podświetlania matrycy, brak obrazu po włączeniu, miganie lub zanikanie obrazu po pewnym czasie, brak reakcji na przycisk włącznika.

Na wszystkie naprawy udzielamy pisemnej gwarancji na okres 3 miesiące.

Wystarczy zgłosić usterkę oraz zamiar przesłania monitora LCD telefonicznie: +48 513-322-708 lub za pomocą poczty e-mail: serwis@hardsystem.pl, a bezzwłocznie poinformujemy Państwa jak najlepiej opisać, zabezpieczyć i przesłać uszkodzony monitor. Szczegóły dotyczące wysyłki podane są również na naszej stronie internetowej w menu WYSYŁKA.
Wraz z monitorem należy wysłać odpowiedni formularz znajdujący się w menu FORMULARZE.

W przypadku kontaktu e-mail prosimy pamiętać o podaniu producenta oraz modelu notebook-a, jak również dokładnego opisu usterki.

Automatycznie w chwili przyjęcia monitora jest on wpisywany do naszej bazy serwisowej i otrzymuje unikatowy nr zlecenia, dzięki czemu w każdej chwili można uzyskać informacje dotyczącą przebiegu naprawy.
W terminie od 1 do 5 dni roboczych otrzymają Państwo informacje co jest uszkodzone i jaki jest przewidywany koszt całkowitej naprawy. To do Państwa należy wówczas decyzja, czy monitor zostanie naprawiony w naszym serwisie, czy też nie.
Naprawy z ingerencją w elektronikę realizujemy przeważnie od 1 do 7 dni roboczych, termin uzależniony on jest od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności elementów zamiennych.
W przypadku braku możliwości naprawy zaproponujemy element używany lub nowy objęty gwarancją.

Natomiast w przypadku rezygnacji z naprawy należy pokryć jedynie koszt diagnozy w kwocie 20zł brutto.

PROCES NAPRAWY MOŻNA PODZIELIĆ NA POSZCZEGÓLNE ETAPY:

  • Przyjęcie - następuje wówczas sprawdzenie otrzymanej przesyłki, ocena wizualna stanu technicznego oraz wprowadzenie do bazy serwisowej zawierającej wszelkie niezbędne informacje, jak również otrzymuje unikatowy nr zlecenia.
  • Diagnostyka - wykonywana jest szczegółowa analiza urządzenia w celu uzyskania informacji o rodzaju uszkodzenia, jak również wstępna diagnoza, który z podzespołów czy elementów jest uszkodzony (proces ten odbywa się na wyspecjalizowanych stanowiskach serwisowo-diagnostycznych).
  • Wycena - dokonujemy wstępnej wyceny kosztów związanych z zakupem uszkodzonych elementów oraz kosztów usługi serwisowej związanej z napraw oraz testami.
  • Naprawa - urządzenie wraz z diagnozą wstępną, trafia na odpowiednie stanowisko naprawcze, w zależności od rodzaju usterki określonej w diagnozie (w najprostszych przypadkach jest to stanowisko zajmujące się wymianą podzespołów, a w najtrudniejszych stanowisko do montażu i demontażu elementów SMD/BGA, gdzie jest wymieniany uszkodzony element elektroniczny). Na etapie tym następuje usunięcie usterki.
  • Test - mający na celu potwierdzenie, czy urządzenie jest sprawne po wykonanej naprawie. W tym celu używane są odpowiednie programy testujące, sprawdzające poprawność działania. Bez względu na rodzaj usterki która została usunięta wykonujemy również testy pozostałych podzespołów.
  • Wysyłka - ostatnim etapem jest sporządzenie informacji o naprawianej usterce i przekazanie jej wraz z urządzeniem do zleceniodawcy naprawy. W przypadku wysyłki kurierskiej urządzenie jest starannie pakowane w odpowiednie opakowanie wraz z wypełniaczami. Forma przekazania zależy od deklaracji użytkownika, którą złożył w pierwszym etapie.

Twój monitor przestał działać?
Zadzwoń: +48 513-322-708 lub wyślij e-mail: serwis@hardsystem.pl
 
zakres-uslug.jpg
Menu główne
START
O FIRMIE
USŁUGI
:: Naprawa notebooków
:: Naprawa monitorów
:: Odzyskiwanie danych
:: Regeneracja baterii
OPISY NAPRAW
OBSŁUGA FIRM
CENNIK
GWARANCJA
FORMULARZE
WYSYŁKA
KONTAKT
Punkt przyjęcia
Aktualny czas
Gościmy
© 2006-2017 ..:: HARD SYSTEM ::..
Naprawa notebooków | Naprawa monitorów LCD | Regeneracja baterii do notebooków | Odzyskiwanie danych

administrator: Adam Kałwiński