26.10.2014.
Naprawa monitorów PDF Drukuj Email

Naprawa monitorów

Naprawiamy monitory LCD wszystkich markowych firm.

Naprawiamy monitory LCD w których najczęstszą przyczyną uszkodzeń jest brak podświetlania matrycy, brak obrazu po włączeniu, miganie lub zanikanie obrazu po pewnym czasie, brak reakcji na przycisk włącznika.
Wymiana uszkodzonych elementów nie wiąże się z tak wysokimi kosztami jak kupno nowego monitora. W przypadku uszkodzeń mechanicznych samej matrycy - wymieniamy wadliwą matryce.

Na wszystkie naprawy udzielamy pisemnej gwarancji na okres 3 miesiące.

Dla Klientów objętych stałą opieką informatyczną przewidziana jest bezpłatna konsultacja oraz dowóz monitorów zakupionych w naszej firmie, jak również odbiór uszkodzonych monitorów i przekazanie ich do utylizacji. Gwarantujemy wystawianie protokołu przyjęcia do utylizacji. Zapewniamy również wszelkie wyjaśnienia z zakresu podłączenia monitora do komputera PC oraz jego ustawienia jak i obsługi menu ekranowego. W przypadku posiadanych monitorów LCD objętych warunkami gwarancji - dopilnujemy ich reklamacji.

Prowadzimy również sprzedaż nowych monitorów poprzez zamówienie telefoniczne lub e-mail wybranego przez Państwa modelu.

Wystarczy zgłosić usterkę oraz zamiar przesłania monitora LCD telefonicznie: +48 513-322-708 lub za pomocą poczty e-mail: serwis@hardsystem.pl, a bezzwłocznie poinformujemy Państwa jak najlepiej opisać, zabezpieczyć i przesłać uszkodzony monitor. Szczegóły dotyczące wysyłki podane są również na naszej stronie internetowej w menu WYSYŁKA.

W przypadku podjęcia decyzji o naprawie prosimy o przesłanie monitora wyłącznie firmą kurierską DPD (na koszt naszej firmy - zostanie on później doliczony do faktury VAT - kwota 25PLN w jedną stronę) pod adres:

HARD SYSTEM
PUNKT PRZYJĘCIA, OBSŁUGI KLIENTA

ul. Opolska 50/1
47-300 Krapkowice k/Opola
tel. +48 513-322-708

Nasz nr płatnika w DPD to: 73087

Wraz z monitorem należy wysłać odpowiedni formularz znajdujący się w menu FORMULARZE.

W przypadku kontaktu e-mail prosimy pamiętać o podaniu producenta oraz modelu notebook-a, jak również dokładnego opisu usterki.

Automatycznie w chwili przyjęcia monitora jest on wpisywany do naszej bazy serwisowej i otrzymuje unikatowy nr zlecenia, dzięki czemu w każdej chwili można uzyskać informacje dotyczącą przebiegu naprawy.
W terminie od 1 do 5 dni roboczych otrzymają Państwo informacje co jest uszkodzone i jaki jest przewidywany koszt całkowitej naprawy. To do Państwa należy wówczas decyzja, czy monitor zostanie naprawiony w naszym serwisie, czy też nie.
Naprawy z ingerencją w elektronikę realizujemy przeważnie od 1 do 7 dni roboczych, termin uzależniony on jest od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności elementów zamiennych.
W przypadku braku możliwości naprawy zaproponujemy element używany lub nowy objęty gwarancją.

Natomiast w przypadku rezygnacji z naprawy należy pokryć jedynie koszty transportu 25PLN oraz koszt ekspertyzy w kwocie 40zł brutto.

PROCES NAPRAWY MOŻNA PODZIELIĆ NA POSZCZEGÓLNE ETAPY:

  • Przyjęcie - następuje wówczas sprawdzenie otrzymanej przesyłki, ocena wizualna stanu technicznego oraz wprowadzenie do bazy serwisowej zawierającej wszelkie niezbędne informacje, jak również otrzymuje unikatowy nr zlecenia.
  • Diagnostyka - wykonywana jest szczegółowa analiza urządzenia w celu uzyskania informacji o rodzaju uszkodzenia, jak również wstępna diagnoza, który z podzespołów czy elementów jest uszkodzony (proces ten odbywa się na wyspecjalizowanych stanowiskach serwisowo-diagnostycznych).
  • Wycena - dokonujemy wstępnej wyceny kosztów związanych z zakupem uszkodzonych elementów oraz kosztów usługi serwisowej związanej z napraw oraz testami.
  • Naprawa - urządzenie wraz z diagnozą wstępną, trafia na odpowiednie stanowisko naprawcze, w zależności od rodzaju usterki określonej w diagnozie (w najprostszych przypadkach jest to stanowisko zajmujące się wymianą podzespołów, a w najtrudniejszych stanowisko do montażu i demontażu elementów SMD/BGA, gdzie jest wymieniany uszkodzony element elektroniczny). Na etapie tym następuje usunięcie usterki.
  • Test - mający na celu potwierdzenie, czy urządzenie jest sprawne po wykonanej naprawie. W tym celu używane są odpowiednie programy testujące, sprawdzające poprawność działania. Bez względu na rodzaj usterki która została usunięta wykonujemy również testy pozostałych podzespołów.
  • Wysyłka - ostatnim etapem jest sporządzenie informacji o naprawianej usterce i przekazanie jej wraz z urządzeniem do zleceniodawcy naprawy. W przypadku wysyłki kurierskiej urządzenie jest starannie pakowane w odpowiednie opakowanie wraz z wypełniaczami. Forma przekazania zależy od deklaracji użytkownika, którą złożył w pierwszym etapie.

Twój monitor przestał działać?
Zadzwoń: +48 513-322-708 lub wyślij e-mail: serwis@hardsystem.pl
 
zakres-uslug.jpg
Menu główne
START
O FIRMIE
OFERTA
:: Matryce
:: Klawiatury
:: Zasilacze
USŁUGI
:: Naprawa notebook-ów
:: Naprawa monitorów
:: Naprawa komputerów
:: Naprawa palmtop-ów
:: Odzyskiwanie danych
:: Regeneracja baterii
OBSŁUGA FIRM
FORMULARZE
GWARANCJA
WYSYŁKA
KONTAKT
Punkt przyjęcia
Zamów kuriera
Aktualny czas
Gościmy
© 2006-2013 ..:: HARD SYSTEM ::..
Serwis notebook-ów | Odzyskiwanie danych | Naprawa monitorów LCD | Naprawa nawigacji GPS | Regeneracja baterii

administrator: Adam Kałwiński